Субота, 26.09.2020, 22:52
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України

Веб-портал професійно технічної освіти

Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України

Головне управління освіти і науки Дніпропетровської ОДА

Дніпропетровська обласна рада

НМЦ ПТО у Дніпропетровській обл 
український центр оцінювання якості освіти
Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти
 

Педагогічна преса Освіта в Українi Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МЕТОДИЧНА РОБОТА

З 2010 року працює в ПТУ № 48 м. Новомосковська на посаді методиста працює Льобко Тетяна Анатоліївна. Ініціативна, відповідальна, творча, наполеглива. Бере активну участь в обласних конкурсах. Володіє комп’ютерними технологіями. Проводить відкриті уроки, семінари, семінари-практикуми з педпрацівниками училища на високому методичному рівні. Виховні заходи, проведені Льобко Т. А., вирізняються динамічністю, актуальністю, нестандартним підходом, цікавим наповнення матеріалу, дуже подобаються учням.

Методична робота  в училищі є системою заходів з аналітичної, організаційної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності, спрямованих на оперативне науково-методичне корегування навчально-виховного процесу, удосконалення змісту освіти, розвиток творчого потенціалу педагога, його професійної майстерності, а в кінцевому результаті на формування в учнів високого рівня робітничої кваліфікації.

Методична робота організована і проводиться на основі Положення про методичну роботу в ПТНЗ, є самостійним розділом річного плану роботи училища, в якому передбачено основні напрями роботи, направлені на надання практичної допомоги та сприяння підвищенню педагогічної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання. Складовою частиною є колективна, групова та індивідуальна форми роботи, що перебувають в органічній єдності , відповідають цілям і завданням, які стоять перед навчальним закладом та втілюються у різних формах, різними методами і засобами:

 - педагогічні ради, інструктивно-методичні наради, методичні комісії,  педагогічні читання, школи педагогічної майстерності та передового педагогічного досвіду, школи молодого спеціаліста, відкриті уроки, семінари, конференції, обласні методичні секції.

Ефективною формою методичної роботи є індивідуальна праця педагога, що є важливим аспектом творчої діяльності: майстер-клас, презентація творчих доробок, індивідуальні педагогічні виставки.

Методична робота реалізовується як через традиційні так і нетрадиційні форми її організації: методична толока, евріканські посиденьки, ярмарка ідей, фестиваль виховних заходів, салон педагогічної майстерності, майстер-клас, дискусійний клуб, педагогічний ринг тощо.

В системі методичної роботи найбільш наближеною до педагогічного працівника ланкою є методичні комісії -   основний масовий підрозділ, найбільш мобільний за реалізацією  поставлених завдань. Вони об'єднують педагогів за інтересами і створюють оптимальні умови для професійного й методичного зростання кожного педагогічного працівника, підвищення творчого потенціалу в цілому, а в кінцевому результаті – на вдосконалення навчально-виховного процесу, якості підготовки кваліфікованих робітників.

В системі навчально-методичної роботи училища діє 5 методичних комісій.

Методичні комісії:

   1.Методична комісія суспільно-гуманітарних дисциплін

   2. Методична комісія природничо-математичних дисциплін

   3. Методична комісія енергетичних дисциплін

   4. Методична комісія громадського харчування та сфери обслуговування

   5. Методична комісія класних керівників

Методична проблема.

Серед численних справ, які необхідно вирішувати методичній службі навчального закладу однією з найважливіших є визначення єдиної педагогічної проблеми, над реалізацією якої працюватиме весь колектив взагалі, кожен інженерно-педагогічний працівник зокрема.

Як свідчить досвід, лише за умови координації зусиль усіх педагогічних працівників училища, зосередження їхньої уваги на вирішенні конкретної педагогічної проблеми, можна значно підвищити ефективність і результативність навчально-виховного процесу.

За принципом діагностичного підходу, педагогічних спостережень за діяльністю педагогічного колективу -проблемою, яка координує всю методичну роботу, забезпечує єдність її цілей, завдань, створює систему методичної допомоги  є «Підвищення якості інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів шляхом упровадження інноваційних технологій».

Роботу над даною науково-методичною проблемою передбачено на чотири  роки, що потребувало перспективного планування роботи з педагогічними працівниками на період її опрацювання.

 АЛГОРИТМ    РОБОТИ

над  реалізацією проблемної теми училища:

«Підвищення якості інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів шляхом упровадження інноваційних технологій»

І. Попередня підготовка до впровадження нової педагогічної ідеї.

1.1. Обґрунтування вибору теми, її актуальності, теоретичне трактування проблеми в сучасній педагогічній науці.

1.2. Аналіз діяльності колективу та його можливостей щодо практичного розв»язання обраної проблеми, формування у педагогів установки на впровадження педагогічної ідеї, визначення основних завдань для її реалізації.

Заходи:

-         педагогічна рада;

-         засідання методкомісій;

-         засідання творчої групи.

 

ІІ. Забезпечення теоретичної і психологічної готовності педагогів ПТНЗ до впровадження в практику педагогічної ідеї.

2.1. Інформаційне забезпечення педкадрів, обговорення публікацій в сучасній літературі, методичних рекомендаціях тощо.

Заходи:

-         засідання методкомісій;

-         проблемний семінар;

-         теоретична конференція;

-         самоосвіта педагогів.

2.2. Підготовка до практичної реалізації завдань науково-методичної проблеми, формування відповідних вмінь і навиків.

Заходи:

-         відкриті уроки, взаємовідвідування;

-         індивідуальна робота педпрацівників з керівниками, методистом, наставниками;

-         робота творчої групи.

 

ІІІ. Формування передового педагогічного досвіду з обраної теми на основі результатів наукових досліджень.

Заходи:

-         практична робота педагогів за індивідуальними завданнями;

-         робота членів творчої групи за своїми темами;

-         семінар-практикум.

 

ІV. Впровадження досвіду реалізації педагогічної ідеї та рекомендації методичних комісій, творчої групи.

Заходи:

-         творчі звіти педагогів на засіданнях методкомісій;

-         звіти творчої групи;

-         засідання педагогічної ради.

Наша адреса: Україна, Дніпропетровська обл.,

м. Новомосковськ, вул Леваневського, 27А

Телефони: (05693) 7-32-26, 096-362-47-18

Факс: (05693) 7-90-84

e-mail: ptu48@i.ua